<

 
 
Data opdateret 2024-05-15 00:05:00
Brug for hjælp til søgning?
[VIS VAREMÆRKE]
 
Vælg ansøgningsnummer
 
35: Lead Relationship Management, forkortet LRM, er en betegnelse for det salgsarbejde en virksomhed eller anden type organisation foretager i forbindelse med at skaffe nye kunder. Som sådan er begrebet naturlig videreførelse af den lead-bearbejdelse som foregår i de fleste virksomheder. Lead Relationship Management er skridtet hvorved man via opsøgende virksomhed og software har mulighed for at styre og optimere dette arbejde, samt få det sat i relation til andre specifikke softwareløsninger, såsom CRM systemer, som virksomheder måtte arbejde med, samt deres generelle strategiske beslutninger.
38: Lead Relationship Management, forkortet LRM, er en betegnelse for det salgsarbejde en virksomhed eller anden type organisation foretager i forbindelse med at skaffe nye kunder. Som sådan er begrebet naturlig videreførelse af den lead-bearbejdelse som foregår i de fleste virksomheder. Lead Relationship Management er skridtet hvorved man via opsøgende virksomhed og software har mulighed for at styre og optimere dette arbejde, samt få det sat i relation til andre specifikke softwareløsninger, såsom CRM systemer, som virksomheder måtte arbejde med, samt deres generelle strategiske beslutninger.
42: Lead Relationship Management, forkortet LRM, er en betegnelse for det salgsarbejde en virksomhed eller anden type organisation foretager i forbindelse med at skaffe nye kunder. Som sådan er begrebet naturlig videreførelse af den lead-bearbejdelse som foregår i de fleste virksomheder. Lead Relationship Management er skridtet hvorved man via opsøgende virksomhed og software har mulighed for at styre og optimere dette arbejde, samt få det sat i relation til andre specifikke softwareløsninger, såsom CRM systemer, som virksomheder måtte arbejde med, samt deres generelle strategiske beslutninger.

 
Forsiden | Patent og Varemærkestyrelsen, Helgeshøj Allé 81, 2630 Tåstrup, 4350 8000, pvs@dkpto.dk | Kontakt